Obserwatorzy

poniedziałek, 25 lutego 2013

Versalka Home Pour Dames :)

Witajcie! Witajcie!
Oto i Dzień Kobiet zbliża się powoli, a wiosny jak nie było, tak nie ma i nawet nie zapowiada się żeby miała niedługo nadejść... Osobiście mamy już serdecznie dość Pani Zimy, dlatego też mały akcent wiosenno - letni w postaci damki na poduszce :) Która z Was nie marzy już o nadejściu wiosny i długich wycieczkach rowerowych? Bo my już nie możemy się doczekać!




A w wolnej chwili, jeśli ktoś ma ochotę obejrzeć sobie nasze wcześniejsze projekty, niektóre nigdzie nie publikowane do tej pory - zapraszamy do naszego albumu wirtualnego: http://versalka.jalbum.net/Versalka%20Home/

8 komentarzy:

  1. Blog zapowiada sie swietnie..wczesniejsze grafiki wykorzystam, . znalazlam fajne rzeczy na ulubionych blogach z boku .Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzałam album, piękne poduszki robicie, szczególnie spodobała mi się ta z sową.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj pojechałoby się rowerkiem i główkę położyło też - super - ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna poduszka:) Ja czekam na długie spacery z pasami. A rower mam ale nie korzystam. Tak się kurczowo trzymam kierownicy, że mi nadgarstki siadają;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna poducha,uwielbiam taki styl:)Ja też czekam na wiosnę,pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna taka poduszka. oc roku zbieram się żeby sobie uszyć takie poduszki z grafiką i na razie nie ma ciągle czasu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wjazd prosto w wiosnę! Świetna poducha :)
    Pozdrawiam madebyela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ARPU from conventional services have been propelling the growth of global
    Mobile TV market. Google understands the opportunity
    for its business model once the mobile internet takes off.
    The mobile advertising networks display both text and mobile banners
    on mobile websites and in mobile applications.


    Also visit my weblog - mobile ad network

    OdpowiedzUsuń